Profiturile companiei Nike au crescut cu aproape o treime in ultimul trimestru, datorita cererii mari pe piata americana si internationala, ceea ce a dus la o crestere de peste 5% pe actiune, relateaza BBC.
Producatorul de articole sport a anuntat ca profitul pe ultimele trei luni a crescut cu 32%, pana la 437,9 milioane de dolari, fata de cele 332, 8 milioane de dolari incasate in perioada similara a anului trecut. Compania a mai anuntat ca viitoarele comenzi au crescut cu 12%, ceea ce inseamna ca brandul se afla inca in topul consumatorilor. Rezultatele bune inregistrate de Nike apar in contextul in care consumatorii occidentali nu mai cheltuiesc atat de mult pentru imbracaminte si incaltaminte.

Vanzarile Nike pe piata americana au crescut cu 9% in ultimul trimestru, atingand suma de 4,4 miliarde de dolari. In acelasi timp, doi dintre cei mai importanti cumparatori ai produselor Nike, Foot Locker si Finish Line au trecut printr-o perioada mai dificila.

Analistii au explicat succesul gigantului american prin prezenta produselor sale in magazine universale, ca JC Penney. Rata de schimb valutar a fost un alt factor care a dus la cresterea profitului, cu aproape doua procente.

Nike a demarat o serie de initiative pentru a-si sustine partenerii de retail, inclusiv un nou magazin de produse de baschet, numit House of Hoops si deschis in parteneriat cu Foot-Locker. Reducerile de preturi au fost o alta modalitate de a-i ajuta pe retaileri. Producatorul american intentioneaza sa investeasca in marketing si infrastructura, iar analistii asteapta o miscare puternica de marketing inaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing, din 2008.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri