3 Mai 2024

A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit cu o pereche și a comandat două. Cum a reușit?



Un client al celor de la Cartier, prestigiosul producător de bijuterii, a avut un noroc incredibil, profitând e o eroare, cumpărând cercei care costau peste 13.600 de dolari setul la un preț de circa 13 dolari, relatează BusinessInsider.

Mexicanul Rogelio Villarreal Jasso, clientul norocos, a profitat de ocazie și nu s-a mulțumit cu o singură pereche și a comandat chiar două, apoi a început telenovela.

Evenimentul s-a întâmplat pe 1 decembrie 2023, când Regolio a văzut o reclamă pe Instagram pentru cercei Cartier din aur și cu diamante la acest preț redus.

Prețul de retail era de 232.000 de pesos, ceea ce ar însemna circa 13.675 de dolari, dar o eroare de scriere a prețului a transformat prețul în 232 de pesos, adică în jur de 13 dolari.

Mexicanul a declarat pentru BusinessInsider că a primit un telefon de la marca de bijuterii de lux câteva zile mai târziu și i-au transmis că i-a fost anulată comanda, deoarece prețul online nu era corect.

Rogelio a mai spus că reprezentanții Cartier și-au prezentat scuzele și s-au oferit să-i trimită șampanie și un suport pentru carduri. Evident, mexicanul a refuzat contraoferta.

Pentru a nu pierde comanda, Rogelio Villareal Jasso a povestit că analizat termenii și condițiile site-ului Cartier Mexic, unde a constatat că marca direcționează clienții către Oficiul Procurorului Federal pentru Consumatori dacă au probleme cu comenzile.

Zis și făcut. Mexicanul a depus o plângere la agenția federală de protecție a consumatorilor, invocând una dintre legile țării privind protecția consumatorilor, care prevede că un furnizor poate fi dus în instanță dacă termenii și condițiile unei anumite achiziții nu sunt respectate.

După depunerea plângerii agenția a contactat Cartier pentru a media o înțelegere. Autoritățile au reușit să stabilească o întâlnire între reprezentanții companiei și clientul norocos. Întâlnirea nu a mai avut însă loc.

După ce au fost contactat de agenția federală, cei Cartier au decis să rezolve mai rapid problema, asumându-și pierderea onorând comanda.

La sfârșitul lunii aprilie, Jasso a publicat fotografiile cu un pachet Cartier pe platforma X (fostul Twitter), cu două cutii împachetate, cu sigiliile de ceară ale mărcii în interior.

Evident, acesta și-a atras și critici pentru că a profitat de o greșeală, dar legea îi permitea să depună plângere. Aparent, plângerile din partea consumatorilor împotriva companiilor care modifică prețurile produselor sunt foarte frecvente în Mexic.

Încântat de reușita lui, Rogelio Villareal Jasso a declarat pentru BusinessInsider că plănuiește să păstreze o pereche pentru el, ca amintire a acestei experiențe, și a decis să o dea pe cealaltă pereche mamei sale, deoarece „chiar merită”.

Mai jos, o imagine cu clientul pozându-se cu cerceii cumpărați la „mega-discount” de la Cartier.



Citeste si