Gigantul suedez Hennes & Mauritz (H&M) si-a majorat vanzarile in luna iunie cu 17% fata de aceeasi perioada a anului precedent, veste imbucuratoare pentru analistii care constatasera anterior o cifra inferioara a vanzarilor in luna mai, relateaza presa internationala.
Oficialii H&M sustin ca veniturile, care masoara toate vanzarile din magazinele deschise de minim un an, au crescut cu 5% fata de anul 2006.

Asteptarile analistilor pentru luna iunie au fost inferioare situatiei reale, dat fiind faptul ca luna mai nu a adus castiguri relevante. “A existat o ingrijorare dupa rezultatele lunii mai, care au fost negative”, a declarat Niklas Fharm, analist la SEB Enskilda. Totusi, acesta a estimat pentru luna iunie o valoare superioara celei inregistrate de companie.

Producatorul vestimentar H&M a datorat cresterea veniturilor initiativelor recente, cum ar fi lansarea liniei de lux Collection of Style. In martie, H&M a lansat colectia “M by Madonna”, conceputa chiar de vedeta pop, iar pentru mai si iunie a promovat linia de costume de baie semnata de cantareata Kylie Minogue.

Celebra companie, avand cele mai mari piete de desfacere in Germania, Marea Britanie si Suedia, nu a dezvaluit suma exacta a vanzarilor, ci doar procentul de schimb de la an la an.

La finele lunii iunie, H&M era prezent pe piata cu 1.420 de magazine, comparativ cu 1.244 unitati, cifra inregistrata in aceeasi perioada a anului 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri