Gigantul suedez Hennes & Mauritz (H&M) si-a majorat vanzarile in luna iunie cu 17% fata de aceeasi perioada a anului precedent, veste imbucuratoare pentru analistii care constatasera anterior o cifra inferioara a vanzarilor in luna mai, relateaza presa internationala.

Oficialii H&M sustin ca veniturile, care masoara toate vanzarile din magazinele deschise de minim un an, au crescut cu 5% fata de anul 2006.

Asteptarile analistilor pentru luna iunie au fost inferioare situatiei reale, dat fiind faptul ca luna mai nu a adus castiguri relevante. “A existat o ingrijorare dupa rezultatele lunii mai, care au fost negative”, a declarat Niklas Fharm, analist la SEB Enskilda. Totusi, acesta a estimat pentru luna iunie o valoare superioara celei inregistrate de companie.

Producatorul vestimentar H&M a datorat cresterea veniturilor initiativelor recente, cum ar fi lansarea liniei de lux Collection of Style. In martie, H&M a lansat colectia “M by Madonna”, conceputa chiar de vedeta pop, iar pentru mai si iunie a promovat linia de costume de baie semnata de cantareata Kylie Minogue.

Celebra companie, avand cele mai mari piete de desfacere in Germania, Marea Britanie si Suedia, nu a dezvaluit suma exacta a vanzarilor, ci doar procentul de schimb de la an la an.

La finele lunii iunie, H&M era prezent pe piata cu 1.420 de magazine, comparativ cu 1.244 unitati, cifra inregistrata in aceeasi perioada a anului 2006.


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si