Vanzarile de bauturi carbogazoase au avut in Bulgaria in primul semestru o rata de crestere de 20%, de circa trei ori mai mare decat cea inregistrata in perioada similara a anului trecut, informeaza cotidianul Dnevnik, citat de NewsIn.
Astfel, in prima parte a anului consumul de bauturi acidulate a ajuns la 717 milioane litri, inregistrand o rata de crestere record pentru ultimii ani, potrivit Asociatiei Bauturilor Nonalcoolice din Bulgaria (BSDA). in primul semestru din 2006, vanzarile de bauturi carbogazoase au avut o rata de crestere de 7% comparativ cu 2005.

Cele mai mari cresteri ale vanzarilor au fost inregistrate pe segmentul bauturilor marca Cola, care au afisat o rata de crestere de19% in prima jumatate a anului, comparativ cu 7% acum un an.

Vanzarile puternice din acest an i-au motivat pe producatori sa nu majoreze pretul bauturilor carbogazoase, lucru care nu s-a intamplat si pe segmentul apei imbuteliate unde vanzarile au crescut in primul semestru cu 14%, fata de 25% anul precedent.

Sucurile din fructe au avut in primele sase luni vanzari mai mari cu 11%, fata de anul trecut cand cresterea a fost de 6%. Pe piata de profil au fost raportate cresteri la vanzari si pe segmentul bauturilor energizante cu 40% in primul semestru al anului, aproape dublu fata de 2006 si al ceaiurilor cu 26% in primele sase luni anul acesta fata de 21% in perioada similara a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri