Avon, cel mai mare distribuitor de produse cosmetice din lume, a afisat o scadere cu 25% a profitului din al doilea trimestru al acestui an, ca urmare a costurilor de restructurare si cheltuielilor de publicitate, actiunile companiei depreciindu-se cu 8,5% dupa anuntul unor noi cresteri ale costurilor de publicitate, relateaza presa internationala.
Avon a anuntat o scadere a profitului net pana la 113 milioane dolari, respectiv 26 centi/actiune, fata de castigul de 151 milioane dolari, adica 33 centi/actiune, inregistrat in perioada echivalenta din 2006.

Castigul net include costuri inainte de impozitare de aproximativ 82 milioane dolari, ca urmare a initiativelor de restructurare a operatiunilor companiei si de relansare a ofertei sale.

Daca se exclud aceste costuri, Avon a avut castiguri de 38 centi/actiune, potrivit Reuters Estimates, sub asteptarile analistilor, care au mizat pe un castig de 42 centi/actiune.

Reprezentantii Avon au spus ca vor creste cheltuielile de publicitate cu inca 15% in anul fiscal 2007, pana la 375 milioane dolari, un analist de la Morgan Stanley, William Pecoriello, estimand ca aceste costuri vor scadea castigurile companiei in 2007 cu 5 centi/actiune.

Avon este de mai multi ani in mijlocul unui proces de restructurare, in urma caruia se asteapta obtinerea unor economii de peste 700 milioane de dolari.

Vanzarile Avon au crescut cu 12%, respectiv 7% calculate in moneda locala, pana la 2,3 miliarde dolari, in conformitate cu asteptarile analistilor. Vanzarile companiei au crescut pe toate pietele, cu exceptia Statelor Unite ale Americii, unde au stagnat fata de aceeasi perioada din 2006.

Cotatia actiunilor Avon a coborat cu 3,31 dolari, pana la 35,50 dolari, dupa ce atinsese un minim de 34,50 dolari la bursa new-yorkeza.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri