Grupul Credit Suisse, a doua banca elvetiana ca marime, a anuntat joi ca profitul net pentru al doilea trimestru a crescut cu 48%, pe fondul performantelor diviziei de investment banking, relateaza Bloomberg.
Profitul net inregistrat de Credit Suisse in ultimele trei luni a crescut pana la 3,2 miliarde de franci elvetieni (1,94 miliarde de euro), fata de cele 2,16 miliarde de franci inregistrate in perioada similara a anului trecut. Veniturile au depasit estimarile medii de 2,27 miliarde de franci, facute de cei 14 analisti chestionati de Bloomberg.

"Sunt deosebit de multumit de performantele noastre, aparute in conditiile in care am intampinat un mediu dificil in anumite piete, si ne asteptam sa ne mentinem la acest nivel in continuare", a declarat directorul executiv al grupului, Brady Dougan.

Venitul brut al diviziei de investment banking a crescut cu 94% in ultimul trimestru, pana la 2,5 miliarde de franci elvetieni (1,52 miliarde de euro), comparativ cu cei 1,29 miliarde de franci, anul trecut. Cheltuielile operationale au crescut cu 39%.

Divizia de investment banking a redus de asemenea si costurile de necompensare iar raportul compensare/venit a scazut pana la 51,5%, sub nivelul inregistrat in aceeasi perioada in aceeasi perioada a anului trecut, de 53,5%.

Banca a afisat influxuri nete in cadrul diviziei de administrare a averilor de 13,3 miliarde franci, sub media estimarilor analistilor, de 14,4 miliarde franci, precizand ca influxurile in cadrul diviziei de management al activelor s-au ridicat in al doilea trimestru al 2007 la 20,4 miliarde franci.

Actiunile Credit Suisse au crescut cu 1,9 franci elvetieni, echivalentul a 2,4 procente, pana la valoarea de 81,9 franci, inregistrata la ora locala 10:02 in Zurich. Astfel, castigurile per actiune s-au ridicat la 24% in ultimele 12 luni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri