Producatorul danez de bere Carlsberg a raportat in primul semestru vanzari de 21,5 miliarde coroane daneze, in crestere cu 12% fata de perioada similara a anului trecut, in special datorita cresterii vanzarilor companiei Baltic Beverages Holding (BBH), potrivit Reuters, citat de NewsIn
Carlsberg si Scottish & Newcastle Plc detin in comun compania producatoare de bere din estul Europei, Baltic Beverages Holding (BBH). Carlsberg a avut in prima jumatate a anului un profit operational (EBIT) de 2,26 miliarde coroane daneze (418,9 milioane dolari), mai mare cu 31% fata de anul precedent, datorat cresterilor din Europa de Est si Asia.

Datorita rezultatelor bune din primul semestru, Carlsberg a majorat estimarile financiare pentru acest an, prevazand o crestere a vanzarilor cu cel putin 10%, fata de estimarile anterioare care prevedeau o rata de crestere de 7%, si un profit operational de cinci miliarde coroane fata de previziunile anterioare de 4,7 miliarde coroane.

"Este un raport financiar foarte bun care demonstreaza ca Carlsberg este un producator puternic in multe regiuni si se pare ca va avea in continuare castiguri serioase", a declarat analistul Sydbank, Bjorn Schwarz.

Al cincilea producator mondial de bere, Carlsberg a vandut in primul semestru 39,8 milioane hectolitri de bere, in crestere cu 17% fata de anul trecut. Carlsberg si Tuborg, cele doua branduri ale producatorului danez, au inregistrat o crestere a volumui de bere de 6%, respectiv 24%, ultimul datorita vanzarilor ridicate din Rusia si Ucraina.

Carlsberg si-a imbunatatit in primul semestru cota de piata in mai multe tari din Vestul Europei, in Marea Britanie si in tarile nordice. in Asia, vanzarile Carlsberg au crescut cu 29%, in special in China si Vietnam.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri F