MasterCard lanseaza, in colaborare cu divizia bancara a Postei Italiene,un program pilot in Italia pentru ca tranzactiile sub 25 de euro sa fie efectuate prin intermediul unui cititor PayPass, fara sa fie nevoie de introducerea codului PIN sau de semnarea unor chitante
Banco Posta, divizia bancara a companiei postale italiene Poste Italiane, va demara pana la sfarsitul lui 2007 programul pilot care va dura intre sase si opt luni pentru posesorii sai de carduri, care vor beneficia de un card MasterCard PayPass. Acesta va fi disponibil pentru cumparaturi si poate fi utilizat in orasele Milano si Roma la cinematografe, fast food-uri, retele de restaurante, supermarket-uri si alte magazine.

Posesorii nu mai trebuie sa aiba la ei numerar, sa introduca codul PIN sau sa semneze chitante. Pentru o securitate sporita, cumparaturile de valoare mai mare vor necesita in continuare introducerea codului PIN si semnatura, se mai arata in comunicat.

"Prin lansarea programului pilot de plati cu tehnologia MasterCard PayPass, in colaborare cu divizia bancara a Banco Posta facem un pas important in Europa pentru a inlocui cu usurinta numerarul, beneficiind in acelasi timp de securitate", a declarat vicepresedintele Global PayPass al MasterCard Worldwide, Cathleen Conforti.

MasterCard a inceput sa introduca platile care nu mai necesita introducerea cardului intr-un aparat obisnuit pentru plata cu cardul la comercianti (contactless) in Europa in 2006, cand impreuna cu Grupul Royal Bank of Scotland a implementat in Marea Britanie primul proiect pilot bazat pe tehnologia "contactless" MasterCard PayPass.

In primul trimestru al acestui an, pe piata existau peste 14 milioane de carduri si dispozitive MasterCard PayPass, acceptate la peste 51.000 de unitati comerciale din intreaga lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri