Profitul Air France-KLM in primul trimestru a crescut cu 1%

Grupul Air France-KLM a afisat o crestere de 1% a profitului operational inregistrat in primul semestru al anului fiscal 2007-2008, sub asteptarile pietei, precizand joi ca se afla pe drumul cel bun privind atingerea obiectivele financiare anuale, relateaza Reuters, citat de NewsIn.

Cel mai mare transportator aerian din lume din punct de vedere al veniturilor a precizat ca profitul operational s-a ridicat la 415 milioane euro (517,4 milioane dolari) in perioada aprilie-iunie, veniturile crescand cu 2,5% pana la 5,945 miliarde euro.

Profitul net a crescut cu 70%, pana la 415 milioane euro, in aceasta suma fiind incluse castigurile datorate fluctuatiilor pe pietele valutate si castigurilor de capital obtinute prin vanzarea unei divizii de catering pentru zboruri din Marea Britanie si a sistemului de management al distantelor de zbor Amadeus.

Analistii mizau in medie pe un profit operational de 420 milioane euro, pe venituri de 5,957 miliarde euro si pe un profit net de 316 milioane euro, conform Reuters Estimates.

Air France-KLM a raportat deja o majorare cu 4% a traficului de pasageri in primul trimestru al anului fiscal 2007-2008.

Grupul de aviatie a precizat ca "se afla pe drumul cel bun privind atingerea obiectivele financiare anuale, de majorare a profitului operational si de atingere a unei rentabilitati a capitalului investit de 7%"

In anul fiscal precedent, rentabilitatea capitalului investit s-a ridicat la 6,5%.

Grupul Air France-KLM a fost creat ca urmare a fuziunii grupurilor nationale de aviatie din Olanda si Franta in anul 2004.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri