Compania MasterCard a inregistrat pe pietele europene o crestere a afacerilor cu peste 10% in al doilea trimestru din 2007 fata de aceeasi perioada a anului trecut, ca urmare a continuarii strategiei de dezvoltare pe aceste piete
Astfel, volumul brut de tranzactii cu cardurile de credit emise sub sigla MasterCard a crescut cu 14,3% in Europa in al doilea trimestru al acestui an, volumul de tranzactii la comercianti a urcat cu 14,7%, in timp ce numarul de tranzactii in spatii comerciale a sporit cu 12,6%, comparativ cu aceeasi perioada din 2006, se mentioneaza in comunicatul companiei. Totodata, retragerile de numerar au crescut cu 11%, iar numarul de carduri emise sub sigla MasterCard a avansat cu 18,2%.

"Rezultatele inregistrate demonstreaza ca afacerea companiei in Europa este puternica, iar regiunea continua sa aduca o contributie semnificativa la succesul MasterCard la nivel global", a declarat presedintele MasterCard Europe, Javier Perez. El a adaugat ca, in al doilea semestru din 2007, compania intentioneaza sa-si dubleze eforturile pentru ca Zona Unica de Plati Euro (Single Euro Payments Area – SEPA) sa devina disponibila din ianuarie 2008.

Clientii MasterCard din Europa au realizat 1,390 miliarde de tranzactii in al doilea trimestru din 2007 si au utilizat cardurile la opt milioane de unitati comerciale din Europa.

MasterCard Europe are sediul central in orasul belgian Waterloo si administreaza afacerea MasterCard Worldwide in 51 de tari europene, organizate administrativ in trei zone care includ Zona Unica de Plati Euro, pietele mature si pietele europene in dezvoltare. MasterCard proceseaza peste 16 miliarde de tranzactii in fiecare an si ofera analize specializate si servicii de consultanta catre institutiile financiare care ii sunt cliente si catre comercianti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri