Compania germana de asigurari Allianz, cel mai mare asigurator din Europa, a afisat in primul semestru din 2007 venituri din prime in urcare cu 24% pana la 2,2 miliarde de euro fata de acelasi interval din 2006 din activitatea din Europa Centrala si de Est
Allianz a raportat rezultatele afisate in "Noua Europa", zona care include Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Polonia, Rusia, Romania, Slovacia si Ucraina.

"Ne asteptam sa inregistram o noua crestere la sfarsitul lui 2007, cu un procent format din doua cifre", a declarat Werner Zedelius, membru in consiliul de administratie al Allianz SE, responsabil cu activitatile grupului pe pietele in dezvoltare.

"Suntem foarte multumiti de modul in care se dezvolta activitatile noastre in aceste zone si anticipam o continuare a cresterii nivelului profitabilitatii operatiunilor", a mentionat Zedelius.

Segmentul asigurarilor de viata si de sanatate a inregistrat o crestere de 33% in perioada analizata, pana la 607 milioane euro. Totodata, profitul operational s-a majorat cu 21%, pana la 34 milioane euro, cele mai importante contributii fiind aduse de Polonia si Slovacia.

In Polonia, veniturile din prime au crescut cu 36%, pana la 314 milioane euro, ca urmare a cresterii vanzarilor de produse Allianz prin intermediul bancii poloneze Pekao si, totodata, ca urmare a sporirii vanzarilor de produse tip "unit linked", cu prima unica. Slovacia a inregistrat o crestere cu 43% a vanzarilor semestriale de polite de asigurari de viata, pana la 126 milioane euro.

Primele brute subscrise pe segmentul asigurarilor generale in regiunea Europei Centrale si de Est au crescut in primele sase luni din 2007 cu 21%, pana la 1,6 miliarde de euro, iar valoarea profitului operational a atins nivelul de 146 milioane euro. Romania au avut o contribuitie importanta la dezvoltarea afacerilor regionale in special pe segmentul asigurarilor auto.

Polonia a afisat o rata de crestere a afacerilor de asigurari generale cu 27%, pana la 181 de milioane euro dupa primul semestru din 2007. Totodata, afacerile din asigurari generale din Romania s-au majorat cu peste 25%, pana la 173 milioane de euro. "Am reusit, inca o data, sa depasim tintele noastre stabilite pentru Noua Europa si continuam strategia de dezvoltare profitabila", a mai spus Zedelius.

Allianz a afisat prime in valoare de 6,3 miliarde de euro in primul semestru din 2007 din activitatea de pe pietele emergente, in urcare cu 17% fata de aceeasi perioada din 2006, ca urmare a avansului pe pietele din China, India si Rusia.

Profitul operational al companiei a ajuns la 436 milioane euro in primele sase luni din 2007, in crestere cu 11% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Totodata, profitul net a urcat cu 21%, pana la 390 milioane euro.

Compania a inregistrat cea mai importanta crestere a afacerilor pe pietele din India si China. Valoarea primele din activitatea de asigurari de viata din China a depasit in prima jumatate a anului valoarea inregistrata pe intreg anul 2006.

Allianz China Life a reusit sa depaseasca valoarea totala a primelor realizate pe intreg anul 2006, afisand prime in valoare de 130 milioane euro in primul semestru din 2007, in urcare cu 173% fata de aceeasi perioada a anului trecut. in India, cresterea a fost de 60%, pana la un nivel al primelor de 640 milioane euro.

Cel mai mare volum de operatiuni pe segmentul asigurarilor de viata este realizat, in continuare, in Coreea de Sud, unde primele de asigurare au atins valoarea de 931 milioane de euro, iar profitul operational a fost de 78 milioane euro. in Taiwan, primele brute subscrise au ajuns la aproape 900 milioane euro, cu 20% peste nivelul afisat in primul semestru din 2006, ca urmare a cresterii vanzarilor pe segmentul produselor cu componenta investitionala, tip "unit-linked".



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri