Grupul UniCredit isi modifica strategia de marca, prin care isi va asocia in mod direct logo-ul cu al filialelor pe care le detine si va schimba numele subsidiarei austriece, Bank Austria Creditanstalt (BA-CA), in Bank Austria de la inceputul anului viitor
"Obiectivul acestei schimbari este de a comunica, atat la nivel intern, cat si extern, ca toate filialele grupului apartin unui singur grup bancar european puternic", arata comunicatul UniCredit.

Pe langa modificarea numelui BA-CA in Bank Austria, in primul semestru din 2008, "marcile celor doua subsidiare de servicii bancare personalizate, Schoellerbank si Bankprivat, vor fi adaptate in concordanta, pentru a fi asociate marcii grupului-mama, Unicredit. Denumirile celor doua banci vor fi pastrate, deoarece sunt bine pozitionate pe piata, ca marci, insa vor fi transformate cu ajutorul unui nou design", mai anunta Unicredit Group.

"Noua marca arata implicarea puternica a grupului UniCredit pe piata austriaca si reflecta integrarea Bank Austria in grup. Bank Austria este membra a UniCredit de doi ani, ceea ce ne ofera un avantaj competitiv, care se reflecta si in rezultatele BA-CA. Dorim sa folosim cat mai mult acest avantaj, exprimand cat mai clar statutul de membru al UniCredit Group prin numele nostru", a declarat directorul executiv al BA-CA, Erich Hampel.

Schimbarea numelui BA-CA s-a bazat pe o analiza anterioara. "La cinci ani dupa ce Bank Austria si Creditanstalt au fuzionat, formand Bank Austria Creditanstalt, un numar foarte mic dintre austriecii care au participat la un sondaj mai asociaza banca si numele Creditanstalt. Dintr-o cota de piata in functie de numarul de clienti de 18% pe sectorul bancar de retail, doar 1% dintre austrieci fac referire la banca drept Creditanstalt", mai precizeaza reprezentantii UniCredit.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri