Retailerul francez Carrefour va lansa in Polonia lantul de magazine "5 minutes" ce vor avea un format mult mai mic fata de cel standard si vor fi operate in franciza, aceasta fiind o cale mai rapida si mai putin costisitoare de dezvoltare a retelei, potrivit Thomson Financial, citat de NewsIn.
Carrefour va dezvolta in Polonia un numar de 20-40 de magazine sub brandul "5 minutes", fiecare unitate avand suprafata cuprinsa intre 80 si de 500 metri patrati. "Acesta metoda ne permite sa ne extindem mult mai repede, fara a investi foarte multi bani" a declarat directorul regional al Carrefour, Alain Souillard.

Oficialii Carrefour au adaugat ca reteaua de magazine lansata recent sub brandul Carrefour Express care include supermarketuri cu suprafete intre 500 si 2.000 de metri patrati, va fi de asemenea operata in sistem de franciza in Polonia. Spre comparatie, un hipermarket Carrefour are in jur de 10.000 metri patrati.

Compania franceza opereaza in Polonia 70 de hipermarketuri si 269 de supermarketuri, inclusiv magazinele achizitionate in decembrie 2006 de la olandezii de la Ahold.

In Romania, Carrefour a intrat in 2001 si opereaza in prezent opt magazine in care a investit aproximativ 225 milioane euro. Carrefour are in prezent cinci magazine in Bucuresti si cate unul in Brasov, Ploiesti si Constanta. Cel mai nou magazin a fost deschis la inceputul lunii august in zona Piata Unirii din Capitala, dupa o investitie de cinci milioane euro.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri