Producatorul francez de alimente Danone a anuntat miercuri majorarea cu 7% a vanzarilor inregistrate in primele noua luni ale anului 2007, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Compania franceza a pus aceasta crestere pe seama performantelor notabile ale diviziei sale de lactate, ce au contracarat reducerea vanzarilor de bauturi, cauzata de o vara mai putin profitabila in Europa si de disputa cu firma chineza Wahaha.

Danone a precizat ca vanzarile grupului in primele noua luni ale anului s-au ridicat la 11,241 miliarde euro (15,97 miliarde dolari), depasind nivelul inregistrat in aceeasi perioada a anului 2006, cand vanzarile au fost de 10,772 miliarde euro.

Rezultatul este putin sub estimarile unui grup de analisti chestionati de Reuters, care au mizat, in medie, pe vanzari de 11,256 miliarde dolari.

Danone a precizat ca vanzarile in trimestrul al treilea al 2007 au crescut cu 3,9% fata de aceeasi perioada a anului precedent, cel mai scazut ritm de crestere inregistrat in ultimii cinci ani.

Disputa cu partenerul chinez Wahaha au afectat vanzarile iar conditiile meteorologice nefavorabile au redus cererea pentru apa minerala in Franta cu aproximativ 20%.

Aceste cifre includ si divizia de productie a biscuitilor LU, pe care Danone este pe cale de a o vinde.

Grupul Danone e prezent in 120 de tari, fiind unul dintre liderii mondiali din industria alimentara.

Compania detine locul intai in lume in industria produselor lactate proaspete si in domeniul apei imbuteliate si locul doi la productia de biscuiti si produse pe baza de cereale.

Grupul are pe plan mondial peste 88.000 de angajati si a inregistrat in 2006 vanzari de 14 miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri