Compania Kraft Foods Inc a inregistrat o scadere de 20% a profitului in trimestrul al treilea din 2007, din cauza costurilor ridicate la produsele pe baza de lapte, cu toate ca vanzarile si castigurile au depasit estimarile anailistilor, informeaza NewsIn.
Cea mai mare companie de alimente din America de Nord si-a sporit cheltuielile in sectorul de marketing, inregistrand vanzari crescute la produsele noi, chiar daca si-a majorat preturile pentru a compensa costurile ridicate ale ingredientelor.

Compania Kraft, ce inregistreaza aproape o cincime din totalul vanzarilor prin comercializarea de branzeturi, a inregistrat in al treilea semestru al anului 2007 un profit de 596 milioane de dolari, cu 38 de centi pe actiune, fata de 748 de milioane de dolari, 45 de centi pe actiune, in aceeasi perioada a anului 2006.

Castigurile au fost de 44 de centi pe actiune, portofoliul Kraft incluzand mezelurile Oscar Mayer, prajiturile Oreo si pizza DiGiorno. In medie, analistii au estimat un castig de 41 de centi pe actiune.
Vanzarile au crescut cu 9,8% la 9,05 miliarde de dolari, depasind estimarile medii ale analistilor, de 8,7 miliarde de dolari.

Exceptand achizitiile si cele 2,5 procente castigate prin deprecierea dolarului, vanzarile au crescut cu 6,2%. In plus volumul, unitatea de masura a produselor livrate, a crescut cu 2%, in ciuda majorarii preturilor.

Compania planuieste sa cheltuiasca 500 de milioane de dolari pe operatiunile de restructurare din 2007, fata de 575 de milioane de dolari, cat se estimase initial.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri