PepsiCo, unul dintre liderii mondiali pe piata de bauturi racoritoare si de gustari, a anuntat ca va intra intr-un proces de restructurare prin care se va imparti in trei divizii, doua pentru Statele Unite ale Americii si o a treia pentru operatiunile din afara granitelor, informeaza presa internationala.

Astfel, PepsiCo va avea doua divizii de alimente si de bauturi racoritoare in SUA si o a treia in strainatate. In prezent, compania detine o divizie pentru operatiunile din America de Nord si o alta pe plan international.

“Luand in considerare cresterea puternica pe care PepsiCo a inregistrat-o in ultimii ani, ne pregatim sa atingem o expansiune a operatiunilor noastre care vor putea fi mai bine administrate ca trei divizii, in loc de doua”, a declarat Indra Nooyi, directorul executiv al gigantului din FMCG (fast-moving consumer goods/ produse de larg consum).

In primele trei trimestre ale anului curent, afacerile companiei din SUA au generat aproximativ 45% din totalul veniturilor raportate.

PepsiCo este una dintre cele mai mari companii din industria produselor de larg consum, inregistrand venituri de peste 35 de miliarde de dolari (24,1 miliarde de euro) anual.

Portofoliul companiei include 17 de marci care genereaza vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari (0,6 miliarde de euro) fiecare.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si
Vara profiturilor pe piata racoritoarelor, care ajunge la 6,5 mld. lei