Retailerul francez Carrefour si-a planificat investitii anuale de circa 565 milioane dolari in dezvoltarea si extinderea retelei de magazine pe care o opereaza in Brazilia, in perioada 2008-2010, potrivit Budapest Business Journal.

Administratorul Carrefour din Brazilia, Jean Marc-Pueyo, a declarat ca suma planificata pentru investitiile anuale nu include si eventualele achizitii, desi grupul este deschis si catre aceasta posibilitate. "Depinde de pret si daca s-ar potrivi cu strategia noastra" a spus Jean Marc-Pueyo.

Carrefour a achizitionat in aprilie lantul local de supermarketuri Atacadao pentru 1,24 miliarde dolari. Achizitia a condus grupul francez catre primul loc pe piata braziliana de retail, pozitie ocupata anterior de grupul Pao de Acucar. Marc-Pueyo a estimat ca vanzarile retailerului francez in Brazilia vor ajunge anul acesta la circa 11,3 miliarde dolari, comparativ cu 7,3 miliarde dolari in 2006.

Brazilia este a treia piata pentru Carrefour din punct de vedere al vanzarilor, dupa Franta si Spania. Carrefour opereaza momentan in Brazilia 490 de magazine si intentioneaza sa deschida anul viitor 70 de unitati noi, potrivit lui Jean Marc-Pueyo.

Compania a investit anul acesta circa 1,58 miliarde dolari in piata braziliana. Saptamana trecuta, retailerul american Wal-Mart anunta invetitii de circa 678 milioane dolari in Brazilia, planificate pentru anul viitor care includ inaugurarea a 36 de magazine si a unui centru de distributie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri