Imigrantii din Italia cheltuiesc mai mult de sarbatori decat italienii, folosindu-si cea mai mare parte din prima de Craciun pentru cadouri, o parte pentru plata facturilor, iar o alta parte trimitand-o in tara de origine, relateaza RaiNews24 in pagina sa electronica.
Imigrantii umplu centrele comerciale si cheltuiesc aproape dublu fata de italieni pentru masa de Craciun, potrivit unui studiu al institutului Confcommercio-Demoskopea realizat pe un esantion de italieni si unul de imigranti din cele mai mari sapte comunitati din Peninsula: albaneza, marocana, romana, chineza, ucraineana, filipineza si tunisiana.

Printre cadourile preferate de imigranti se numara articolele de imbracaminte (60%), jucariile (39%), echipamentele electronice (23%) si electrocasnice (21%).

Imigrantii prefera sa mearga la cumparaturi in centrele comerciale (67%) sau in bazare (26%), in timp ce italienii aleg magazinele mici. Cumparaturile online sunt alese de numai 2% dintre italieni si 0,3% dintre imigranti.

Pentru masa de Craciun, imigrantii din Peninsula sunt dispusi sa cheltuiasca aproximativ 83 de euro (fata de 44 de euro in medie in cazul italienilor), iar pentru masa de Revelion 93 de euro (fata de 53 de euro italienii).

Cadourile reprezinta, atat pentru italieni, cat si pentru imigranti, principala cheltuiala in luna decembrie, urmate de facturi.

Majoritatea italienilor, 64,3%, isi vor petrece Craciunul acasa, dar aceasta proportie scade pentru imigranti (40,5%).




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri