"Dupa vanzarile bune din al patrulea trimestru confirmam estimarile privind cresterea cu 6,4% a vanzarile pe anul 2007, la rate de schimb constante", a declarat Duran in cadrul unei conferinte tinuta de supermarketul LSA si firma de consultanta Ineum.
Acesta a fost "mai mult decat relaxat" in ceea ce priveste perspectiva pe anul 2008, a adaugat acesta.
"Nu exista niciun motiv pentru care grupul sa-si schimbe obiectivele de crestere a vanzarilor fara a face achizitii cu 6-8%", a spus directorul executiv.
Duran a refuzat sa ofere date exacte inainte de 23 ianuarie, cand vor fi publicate oficial de catre Carrefour.
Carrefour a avut nevoie de un al patrulea trimestru productiv pentru a-si putea indeplini obiectivele pe 2007.
Vanzarile pe noua luni, datorate competitiei acerbe a preturilor in Franta, au crescut cu doar 6% la rate constante de schimb.
Duran a confirmat ca trimestrul al patrulea a fost martorul unei reintoarceri a inflatiei preturilor in Franta, cea mai mare piata a companiei, asteptandu-se ca acest lucru sa continue in 2008, in ciuda reformelor guvernamentale menite a stabiliza preturile.
"Am asistat la aparitia inflatiei in trimestrul al patrulea. Pentru Carrefour, nivelul inflatiei a fost de 1%", a precizat Duran.
"Cred ca va exista o inflatie in 2008, din cauza cresterii preturilor la materia prima", a adaugat acesta, fara a oferi alte detalii.
Intrebat daca preturile crescute ar putea contribui la dezvoltarea puternica a magazinelor de discount in Franta, Duran a fost precaut.
Acesta a atribuit recenta crestere a cotei de piata a magazinelor de discount deciziei unor distribuitori de marfuri de a permite ca produsele lor sa fie vandute prin intermediul lantului german de magazine, Lidl.
Duran a respins speculatiile ce vorbeau despre o vanzare iminenta a diviziei de discount a Carrefour, ED si Dia.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: