Unsprezece dintre cele mai mari companii din lume vor lucra impreuna si vor incerca sa colaboreze cu miile de furnizori ai lor pentru a diminua emisiile de gaze de sera, a declarat duminica un consultant ecologic, citat de Reuters.
Cadbury Schweppes, Dell, Nestle, Pepsi Co, Proctor & Gamble si Tesco vor lua parte la acest proiect, numit Colaborarea la Nivel Inalt pe Lantul de Aprovizionare (SCLC), potrivit NewsIn.

Compania mixta este coordonata de Carbon Disclosure Project (CDP), o organizatie non-profit din Marea Britanie care ajuta companiile si investitorii sa coopereze pentru a evita schimbarea climatica.

"Multinationalele incearca sa inteleaga sursa emisiilor in lantul lor de aprovizionare, dar si riscurile si oportunitatile pe care le prezinta schimbarea climatica", a declarat pentru Reuters un functionar din cadrul CDP.

In partea pilot a proiectului, pana la sfarsitul lui martie 2008, fiecare organizatie a selectat 50 de furnizori cu care sa lucreze, arata un comunicat CDP.

"Credem ca parteneriatul dintre companii, furnizori, actionari si clienti este absolut necesara pentru a face ceva in pentru a proteja planeta", a declarat directorul pentru dezvoltare durabila din cadrul companiei Dell, Tod Arbogast.

Carbon Disclosure Project va publica un raport dupa fiecare etapa, in cadrul caruia va recomanda o abordare standard a reducerii emisiilor si va evidentia zonele care vor face obiectul unei atentii speciale.

CDP va extinde proiectul in cea de-a doua faza, care urmeaza sa inceapa in mai 2008, in care va include pana la 2.000 furnizori din cadrul fiecarei organizatii participante. In cea de-a doua faza, vor fi invitate sa se alature proiectului si alte companii importante.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri