Philips Electronics a afisat un profit obtinut in al patrulea trimestru din 2007 din activitatea de baza peste asteptarile analistilor, precizand insa ca divizia medicala este inca afectata de rezultatele slabe pe piata americana.
Compania olandeza a declarat ca nivelul castigurilor inainte de dobanzi, taxe si amortizare (EBITDA) a crescut cu 17%, la 865 milioane euro (1,3 miliarde dolari), depasind estimarile analistilor, care mizau pe un rezultat de 798 milioane euro.

Divizia medicala a Philips, care este unul dintre primii trei producatori de echipament medical din lume, a atins asteptarile pietei, obtinand castiguri de 354 milioane euro, analistii mizand pe un nivel aproape identic, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Philips a precizat ca este constient de temerile legate de mediul economic, adaugand insa ca este increzator ca va indeplini obiectivele pentru perioada 2008-2010, de crestere medie a vanzarilor de 6% pe an si marje ale EBITDA ale diviziilor existente de peste 10%.

"Acest portofoliu de activitati si-a dovedit rezistenta si in alte perioade de deteriorare economica", a declarat directorul executiv al Philips, Gerard Kleisterlee, intr-un comunicat.

Philips anuntase in octombrie 2008 ca divizia sa medicala, care a fost afectata de contractia pietei de echipament de imagistica medicala din Statele Unite ale Americii, nu isi va atinge obiectivele.

Compania rivala, GE Healthcare, a raportat la sfarsitul saptamanii trecute o scadere de 4% a profitului obtinut de divizia sa medicala in al patrulea trimestru din 2004.

Philips a precizat ca va propune un dividend de 0,70 euro pe actiune, in valoare totala de 715 milioane euro pentru anul 2007, in crestere fata de nivelul de 0,60 euro pe actiune din anul precedent.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri