Producatorul de farmaceutice Eli Lilly a afisat o crestere masiva a profitului din trimestrul al patrulea, ca urmare a vanzarilor peste asteptari de medicamente si a cererii mari de tratamentelor noi pentru diabet, cancer si depresie, scrie Reuters.
Eli Lilly, cu sediul in Indianapolis, a aratat ca a avut castiguri de 854 milioane dolari, adica 78 centi/actiune, in trimestrul al patrulea din 2007, de sase ori mai mari fata de cuantumul de 132 milioane dolari, respectiv 12 centi/actiune din aceeasi perioada a anului anterior.

In trimestrul al patrulea din 2006, Eli Lilly a trebuit sa plateasca daune unor pacienti care au spus ca medicamentul Zyprexa pentru schizofrenie le-a facut rau, afectand castigurile companiei.

Cu excluderea elementelor exceptionale, Eli Lilly a afisat un castig de 60 centi/actiune, in contextul in care analistii se asteptau la un castig mediu de 89 centi/actiune, potrivit Reuters Estimates.

Vanzarile companiei au crescut pe pietele internationale cu 22% in trimestrul al patrulea din 2007, pana la 5,19 miliarde dolari, peste estimarile Reuters, de 4,81 miliarde dolari. Eli Lilly ar fi afisat o crestere a vanzarilor cu doar 18%, daca nu ar fi fost deprecierea dolarului, care sustine valoarea vanzarilor din strainatate.

Vanzarile medicamentului Zyprexa au crescut cu 10%, pana la 1,27 miliarde dolari, intr-o tendinta de revenire fata de pierderile anterioare, create de ingrijorarea ca medicamentul ar putea duce la cresteri de greutate, care pot accentua riscul imbolnavirii de diabet.

Vanzarile medicamentului Alimta, folosit in tratamentul tumorilor cauzate de expunerea la azbest, au crescut cu 42%, pana la 244 milioane dolari, sustinute de faptul ca medicamentul poate fi folosit si in tratamentul cancerului pulmonar. Vanzarile de Gemzar, un alt medicament impotriva cancerului pulmonar, au crescut cu 15%, pana la 426 milioane dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri