Modelul Logan se lanseaza astazi pe piata franceza, desi initial reprezentantii Renault erau sceptici cu privire la comercializarea pe pietele occidentale. Pretul de pornire al automobilului in Franta este de 7.500 de euro, pentru modelul cu motor de 1,4 litri. Normele de siguranta si exigentele pietei au impus ca, inca din versiunea de baza, Logan sa fie dotat cu ABS si doua airbag-uri. In perioada urmatoare, mai exact pe 16-17 iunie, Dacia-Renault va lansa Logan si pe piata spaniola si cea germana, urmand ca pana in ianuarie 2006 masina sa se vanda si in Belgia, Elvetia, Olanda, Italia si Austria.

Acesta este o adevarata provocare pentru grupul Renault, pentru ca mai multe publicatii occidentale deja au adus critici nivelului de finisare al masinii. Totusi, pretul competitiv, mai ales in acest segment, arata ca Logan poate deveni un succes si pe pietele cu exigente mai ridicate in materie. Incepand de astazi, in Franta vor fi disponibile, pe langa varianta de baza, si versiunea Ambiance, cu un pret pornind de la 7.800 euro, precum si Laureate, cu un pret de catalog intre 8.550 si 8.990 euro, in functie de motorizare. Diferenta de pret intre modelele vandute in Europa de Est si tarile din Vest se justifica prin variatia taxelor si a costurilor de transport, dupa cum au explicat reprezentantii Renault.

Deja in fabricatie in Romania si Rusia, Logan va iesi pana la sfarsitul acestui an si pe portile fabricilor din Maroc si Columbia. Din 2006 va debuta uzina din Iran. In acest an, vanzarile au fost deja extinse in peste 30 de tari. Pentru anul 2010 se estimeaza un nivel de productie de un milion de autoturisme Logan pe an. Versiunea de 5.000 de euro, anuntata inca din faza de proiect, este in continuare asteptata, data lansarii fiind incerta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri