Castigurile ajustate TUI AG au crescut masiv in 2007, in contextul in care castigurile unitatii de livrare Hapag-Lloyd s-au dublat, a anuntat marti grupul anglo-german de turism si transport al marfurilor, informeaza Reuters, citat de NewsIn.



Actiunile companiei s-au apreciat cu peste 5%. In cadrul unui raport preliminar, TUI a anuntat castiguri ajustate inainte de dobanzi, taxe si amortizari (EBITA) in urcare cu 47%, la 616 milioane euro (934,4 milioane dolari), pe fondul vanzarilor care au crescut cu 7%, la 21,9 miliarde euro.

In divizia de turism TUI, cea mai mare din Europa, castigurile ajustate inainte de dobanzi, taxe si amortizari au crescut cu 14%, la 449 milioane euro si vanzarile au urcat cu 11%, la 15,5 miliarde euro.
TUI prevazuse ca EBITA diviziei de turism va fi la acelasi nivel ca in 2006, excluzand achizitia companieie britanice First Choice. In 2006, EBITA a atins 400 milioane euro.

In cadrul diviziei Hapag-Lloyd, castigurile ajustate inainte de dobanzi, taxe si amortizari au urcat cu 121%, la 197 milioane euro. TUI a estimat ca EBITA din livrari va fi in 2007 la un nivel mult mai bun decat in 2006.

La publicarea rezultatelor din al treilea trimestru, in noiembrie, TUI a anuntat ca divizia de livrari incepe sa isi revina si ca achizitia companiei canadiene CP Ships incepe sa intre pe profit.

TUI a publicat castigurile detaliate pentru 2007 si pentru al patrulea trimestru pe 18 martie. Marti, compania nu a oferit previziuni pentru 2008.

Importanti actionari TUI au criticat planurile companiei de a transforma Hapag-Lloyd intr-o unitate independenta si surse avizate au declarat luni ca aceste plnuri au fost aproape de a fi suspendate.
Unii actionari vor o fuziune intre Hapag-Lloyd si o alta companie de transport al marfurilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri