Carrefour, cel de-al doilea retailer din lume, a afisat pentru 2007 un profit net de 1,87 miliarde euro, in crestere cu 0,7% fata de anul precedent si a anuntat ca intentioneaza sa returneze investitorilor 4,5 miliarde euro in urmatorii ani, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Profitul operational, inainte de o schimbare a regulilor contabile, a crescut cu 3,3%, la 3,36 miliarde euro, sustinut de o crestere a vanzarilor cu 6,8%, la 82,15 miliarde euro.

Wal-Mart, principalul rival, a inregistrat in anul fiscal 2007 vanzari de 375 miliarde euro.

Castigurile inainte de taxe si dobanzi au avansat cu 2,1%, la 3,34 miliarde euro, fata de 3,27 euro in 2006.

Vanzarile au crescut cu 1,1% in Franta, in timp ce vanzarile grupului la nivel international au avansat cu 9,4%, sustinute in special de cele din America Latina si Asia, unde au inregistrat o urcare de 38%, respectiv 17,3%.

Carrefour a anuntat in cadrul unui comunicat ca se pregateste de un an cu o evolutie spectaculoasa, in care cresterea accelerata a vanzarilor va duce la o majorare si mai rapida a profiturilor. "Estimam o crestere a vanzarilor intre 6 si 8% si o majorare a profitului operational mai rapida decat a vanzarilor", potrivit companiei.

Directorul executiv Jose Luis Duran a declarat in cadrul unei conferinte de presa ca toate optiunile raman deschise in legatura cu modul in care banii vor fi restituiti actionarilor si ca grupul trebuie sa elaboreze mai intai planul de lichidare a unor proprietati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri