Vanzarile Nestle au crescut cu 6%, la 25,7 miliarde franci elvetieni (25,30 miliarde dolari) in primul trimestru din acest an, in ton cu asteptarile analistilor, deprecierea dolarului influentand volumul castigurilor si preturile, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Cel mai mare producator de alimente din lume a confirmat estimarile privind cresterea vanzarilor in anul 2008 la o rata similara cu cea de 7,4% inregistrata in 2007, depasind astfel previziunile initiale de 5-6%.

Analistii au estimat o crestere a vanzarilor la 25,5 miliarde franci elvetieni.

Nestle, producatorul cafelei Nescafe si a batoanelor de ciocolata KitKat, a majorat preturile cu 5,3% in primul trimestru din 2008. Compania s-a concentrat pe alimente si nutritie avand ca obiectiv noi achizitii, ceea ce a sporit nivelul vanzarilor si profitul in ciuda tulburarilor de pe piata.

Dolarul american, ce s-a depreciat la cote record in raport cu francul elvetian in timpul primului trimestru, a redus cu 7% volumul total al vanzarilor.

Nestle afirma ca este una dintre marile companii ce au recunoscut amenintarea provenita din cresterea preturilor la materia prima.

Compania ar putea castiga 39 miliarde de dolari dintr-un acord ce urmareste vanzarea diviziei sale de lentile Alcon.
In plus, analistii sunt de parere ca Nestle va achizitiona o companie importanta in sectorul de sanatate si nutritie, acoperindu-si datoriile si rascumparand actiuni.

Aceiasi analisti au estimat o crestere organica de 8,9% si o crestere reala de 4,6%.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri