Grupul german de farmaceutice si produse chimice Merck a afisat miercuri o majorare cu 49% a profitului operational inregistrat in primul trimestru din 2008, datorita vanzarilor robuste de cristale lichide si medicamente pentru tratarea sclerozei multiple si a cancerului.
Profitul operational al grupului a crescut la 360 milioane euro (570 milioane dolari), fata de nivelul de 241 milioane euro inregistrat in perioada similara din 2007, depasind cu usurinta asteptarile pietei, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Analistii chestionati de Reuters au mizat pe un rezultat de 293 milioane euro.

Merck este cel mai mare furnizor mondial de componente in alcatuirea carora intra cristalele lichide, folosite pentru televizoare, telefoane mobile si laptopuri.

Merck este si cea mai mare companie europeana de biotehnologie, dupa achizitia, in schimbul sumei de 10,3 miliarde euro, a firmei elvetiene Serono, in anul 2006.

Vanzarile de cristale lichide au crescut cu 13%, la 234 milioane euro, in ciuda efectelor negative ale fluctuatiilor valutare.

Marja profitului operational pentru aceasta divizie a crescut la 51,1% in cursul primului trimestru.

Vanzarile medimentului Erbitux, pentru tratarea cancerului, au crescut cu 33% iar cele ale medicamentului Rebif, pentru tratarea sclerozei multiple, au crescut cu 11%.

Pentru 2008, Merck a reiterat obiectivele de venit, mizand pe cresterea cu 5%-9% a acestuia, grupul sperand ca marja operationala sa se plaseze intre 23% si 27%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri