Compania germana de produse chimice BASF a inregistrat in primul trimestru din 2008 o crestere cu 13% a profitului net fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 1,17 miliarde euro, ca urmare a vanzarilor mari.
BASF a avut vanzari de 15,9 miliarde euro in primele trei luni din acest an, in crestere cu 8,8% fata de perioada echivalenta din 2007, iar profitul operational calculat inainte de deprecieri si amortizari a fost de 2,9 miliarde euro, cu 10,5% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Compania germana producatoare de produse chimice a avut castiguri de 2,48 euro pe actiune, in crestere cu 19,2% fata de primul trimestru din 2007, cand inregistrase un profit de 2,08 euro/actiune.

"Strategia noastra pe termen lung da roade", a comentat presedintele BASF, Jurgen Hambrecht, la reuniunea anuala a companiei.

"Cel mai bine se vede acest lucru in perioade cum este cea actuala, de turbulente pe pietele financiare. Strategia BASF nu consta in incercarea de a obtine imbunatatiri in decurs de cateva trimestre, ci de a fi pe termen lung inaintea concurentei", a adaugat seful BASF.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri