Grupul bulgar de retail K&K Electronics a anuntat ca va continua in acest an expansiunea brandurilor de electronice Technomarket si Domo in regiunea Balcanilor si in centrul Europei mizand pe vanzari de circa un miliard de euro, potrivit Dnevnik, citat de NewsIn.
Potrivit reprezentantilor companiei, K&K Electronics au ridicat la nivel de brand retailerul bulgar Technomarket, iar anul trecut a achizitionat si retailerul roman de electronice Domo. Acesta activeaza in prezent pe piata din Bulgaria cu un numar de 16 magazine, majoritatea fiind localizate in marile centre comerciale unde a incheiat si parteneriate cu cei de la Kaufland.

"Compania mai are in plan sa deschida si alte 20 de magazine pana la sfarsitul anului 2008", a declarat directorul managerial al lantului de magazine, Nikolai Alexandrov.

De cealalta parte, Technomarket va deschide, in urmatorii trei ani, cate un magazin in toate orasele din Romania cu peste 100.000 de locuitori si alte patru magazine in Bucuresti. Reteaua va ajunge in foarte scurt timp la peste 30 de magazine, din care cel putin 10 vor fi deschise pana la sfarsitul anului 2008.

Recent, K&K Electronics a demarat constructia unui mall in Sofia, pe bulevardul Tsarigradsko Shose, ce va fi inaugurat in 2009 si va avea o suprafata de 28.000 metri patrati. Centrul comercial Sofia Outlet Center va avea subsol, trei etaje si va oferi spre inchiriere un spatiu comercial de 17.000 metri patrati. O parte din acest spatiu a fost deja preinchiriat mai multor firme renumite de imbracaminte precum Kenvelo, Adidas, Tom Tailor, Geox, Reply si Levi's.

K&K Electronics este cel mai mare grup de retail din Bulgaria, unde opereaza lantul de retail Technomarket care are 20 de magazine de dimensiuni mari si este liderul segmentului de electronice, avand o cota de piata de 40%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri