Reducerile de costuri au contribuit la cresterea profitului net al Adidas cu aproximativ o treime in primul trimestru din 2008, insa marca Reebok, detinuta de compania germana, continua sa fie afectata de rezultatele slabe inregistrate in Statele Unite ale Americii, informeaza compania.
Adidas, numarul doi mondial in productia de echipament sportiv dupa Nike, a anuntat o crestere de 32% a profitului net, la 169 milioane euro (261,1 milioane dolari) si o crestere a vanzarilor de 3%, la 2,621 miliarde euro.

Analistii au estimat un profit net de 157 milioane euro si vanzari de 2,624 miliarde euro.

Comenzile Adidas au crescut cu 13% la sfarsitul primului trimestru datorita Jocurilor Olimpice de la Beijing si a campionatului european de fotbal Euro 2008.

Comenzile Reebok au scazut cu 13% la sfarsitul primului trimestru si cu 8% la sfarsitul anului 2007.

Adidas a achizitionat compania Reebok in 2006 pentru a-si consolida divizia de echipament sportiv si a creste concurenta in fata companiei Nike.

Criza prin care a trecut compania americana de echipament sportiv Footlocker a afectat firme precum Adidas, Puma si Nike.

In trimestrul al patrulea din 2007, Footlocker a inchis magazine si a anulat comenzile existente.

Adidas estimeaza o crestere de aproximativ 5% a vanzarilor si o crestere a profitului net de cel putin 15% fata de cele 551 milioane de euro din 2007.

"Ne asteapta o vara interesanta. Suntem increzatori ca ne vom atinge tintele propuse", a declarat Herbert Hainer, directorul executiv al Adidas.

Nike a anuntat in martie o crestere de 16% a vanzarilor pentru trimestrul ce s-a incheiat in februarie, insa comenzile din SUA au crescut cu doar 1%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri