"Intr-un mediu volatil este greu sa identifici impactul final asupra profitabilitatii", a anuntat Puma.
Puma a anuntat o scadere a castigurilor in primul trimestru la 90,1 milioane euro (139,5 milioane dolari), de la 96,6 milioane euro acum un an, si sub estimarile analistilor chestionati de Reuters, de 97 milioane euro. Vanzarile nete au crescut cu 6,6% la 673,3 milioane euro, usor sub estimarile analistilor.
Compania multinationala franceza Pinault-Printemps-Redoute (PPR), ce detine firma Gucci si care are o participatie de 67% din Puma, a suferit o scadere neasteptata a vanzarilor in primul trimestru, semnaland o reducere a ritmului de consum in sectorul de lux.
Compania franceza declara atunci ca vanzarile Puma in primul trimestru au scazut in cele doua Americi din cauza incetinirii economice din SUA.
Criza ce a afectat firma de echipament sportiv Foot Locker a afectat companii precum Nike si Adidas, compania germana rivala cu Puma.
In trimestrul al patrulea al anului trecut, Foot Locker a inchis reprezentantele si a anulat comenzile existente.
Cu toate astea, Adidas a anuntat o crestere a profitului cu aproximativ o treime in primul trimestru din 2008, in ciuda rezultatelor slabe inregistrate la marca Reebok in SUA.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: