Producatorul german de echipament sportiv Puma AG a anuntat castiguri nete sub asteptarile analistilor, in principal din cauza castigurilor slabe din Statele Unite ale Americii, insa si-a confirmat estimarile pe tot anul 2008.

Puma se asteapta in continuare la o crestere a vanzarilor de aproximativ 5% in 2008, relateaza Reuters, citat de NewsIn. Insa numarul trei mondial in industria de echipament sportiv a anuntat ca investitiile ar putea afecta marja operationala din 2008.

"Intr-un mediu volatil este greu sa identifici impactul final asupra profitabilitatii", a anuntat Puma.

Puma a anuntat o scadere a castigurilor in primul trimestru la 90,1 milioane euro (139,5 milioane dolari), de la 96,6 milioane euro acum un an, si sub estimarile analistilor chestionati de Reuters, de 97 milioane euro. Vanzarile nete au crescut cu 6,6% la 673,3 milioane euro, usor sub estimarile analistilor.

Compania multinationala franceza Pinault-Printemps-Redoute (PPR), ce detine firma Gucci si care are o participatie de 67% din Puma, a suferit o scadere neasteptata a vanzarilor in primul trimestru, semnaland o reducere a ritmului de consum in sectorul de lux.

Compania franceza declara atunci ca vanzarile Puma in primul trimestru au scazut in cele doua Americi din cauza incetinirii economice din SUA.

Criza ce a afectat firma de echipament sportiv Foot Locker a afectat companii precum Nike si Adidas, compania germana rivala cu Puma.

In trimestrul al patrulea al anului trecut, Foot Locker a inchis reprezentantele si a anulat comenzile existente.

Cu toate astea, Adidas a anuntat o crestere a profitului cu aproximativ o treime in primul trimestru din 2008, in ciuda rezultatelor slabe inregistrate la marca Reebok in SUA.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri