HMV creste in profit cu 25%, incurajat de vanzarile la GTA IV si Wii Fit

Retailerul britanic HMV a afisat o crestere de 25% in profitul anual al companiei sale, ajutat fiind de popularitatea marita a jocurilor video Grand Theft Auto IV si Wii Fit, anunta Guardian.

“2007 a fost un an prolific pentru industria jocurilor video, cu cresteri de 60%”, a declarat Simon Fox, directorul executiv al HMV. Pentru anul in curs, compania si-a depasit propriile estimari, situandu-se cu mult deasupra datelor care au prezis un profit in crestere.

Vanzarile HMV au crescut in Marea Britanie si Irlanda cu 11,4% si s-au mentinut in continuare, datorita lansarii noilor versiuni ale consolelor GTA IV si Nintendo, care fac tot posibilul sa faca fata cererii de pe piata.

HMV a crescut de la 57 de milioane de euro, cat a obtinut in 2006, la 71,4 milioane de euro anul trecut. Pe piata britanica, actiunile companiei continua sa se mareasca considerabil, astfel ca piata muzicala s-a inaltat cu 29 de procente, iar cea a DVD-urilor cu 25%.

Astfel, 21% din totalul vanzarilor provin din jocurile video si din noile produse tehnologice. Anul trecut, vanzarile la aceste produse reprezentau doar 14% din totalul obtinut de HMV, ceea ce inseamna ca retailerul britanic se dezvolta rapid pe acest segment.

Avansul profitului companiei urmeaza un plan strategic, care debuteaza cu renovarea si deschiderea lanturilor de distributie HMV, intr-un format de ultima generatie, unde clientii vor avea acces la Internet si vor putea sa testeze jocuri video in zone special amenajate pentru acest lucru.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri