Fabricantul italian de anvelope Pirelli&C va investi in urmatorii doi ani 100 de milioane dolari pentru a-si dubla capacitatea de productie in China, a spus presedintele companiei, citat de NewsIn.
Extinderea capacitatii de productie ar putea dubla cota de piata a companiei in China, atingand 10% in urmatorii cinci ani, atat timp cat pretul materiilor prime nu va creste, a declarat presedintele companiei, Marco Tronchetti Provera.

“Dublam capacitatea de productie a anvelopelor pentru masini personale, in timp ce productia pneurilor destinate camioanelor va creste”, este de parere Tronchetti.

Acesta este optimist cu privire la piata vehiculelor din China, a doua ca marime din lume, dar atentioneaza ca o crestere continua a preturilor materiilor prime ar putea afecta estimarile companiei.

Investitiile vor creste capacitatea totala la 11 milioane de anvelope pentru masini personale si camioane pana in 2011 si vor ajuta China sa devina a doua piata pentru produselePirelli, in urmatorii cinci ani, a adaugat Tronchetti.

China este acum a cincea piata importanta pentru Pirelli. Aproape jumatate din productia Pirelli in China este destinata consumului national, cealalta jumatate fiind exportata.

Pirelli a obtinut un profit net de 258,8 milioane de dolari in 2007 si doreste atingerea aceluiasi nivel anul acesta.

Rivalul sau francez, Michelin, a fost fortat sa reduca obiectivele legate de profit, din cauza pretului crescut al materiilor prime.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri