Filiala bulgara a retailerului german Lidl a castigat licitatia pentru un teren de 4.892 metri patrati aflat in sudul Bulgariei, pe care a platit peste 880.000 euro si unde intentioneaza sa construiasca primul supermarket al retelei, potrivit propertywisebulgaria.com.
Lidl planuieste sa deschida primul sau magazin din Bulgaria in Pazardjik, un oras din sudul Bulgariei. Magazinul va avea o suprafata construita de 1.500 metri patrati si 70 de locuri de parcare, potrivit NewsIn.

Lidl Bulgaria si-a majorat oferta initiala pentru terenul achizitionat de la 767.000 euro la 880.000 euro. Compania intentioneaza sa construiasca supermarketul in noua luni. Ceilalti candidati pentru cumpararea acestui teren au fost Immobilia Bulgaria Commerce care a licitat in numele retailerului german de discount Plus si compania Rila Proekt care a licitat pentru Penny-Market.

Lidl face parte din concernul german Lidl & Schwarz Co&KG ce opereaza si hipermarketurile Kaufland. Grupul Schwarz are peste 200.000 de angajati in intreaga Europa. Pe plan international, retailerul german detine peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Romania si Bulgaria.

In Romania, Lidl & Schwarz Co&KG este prezent prin divizia Kaufland. In plus, reteaua de magazine Lidl anunta in vara lui 2007 ca planuieste in urmatorii patru ani, sa deschida in Romania, 15-20 magazine pe an, investitia medie pe magazin fiind de aproximativ zece milioane euro.

Grupul isi amanase in 2006 intrarea pe piata romaneasca datorita pretului ridicat al terenurilor de la noi din tara, dar a decis sa-si reia planurile de expansiune datorita potentialului economic foarte mare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri