Wm Wrigley Jr Co, cel mai mare producator mondial de guma de mestecat si care se afla in proces de preluare de catre compania Mars Inc, a inregistrat un profit net de 193,8 milioane dolari, peste asteptari, pe fondul deprecierii monedei americane, care a permis cresterea exporturilor, arata Reuters, citat de NewsIn.
Reprezentantii companiei au raportat un profit net pe al doilea trimestru de 193,8 milioane dolari (70 centi/actiune), in comparatie cu un profit net de 169,8 milioane dolari (61 centi/actiune), inregistrat in perioada similara a anului trecut.
Specialistii estimasera un castig mediu pe actiune de 68 de centi.

Veniturile au crescut cu 14%, pana la 1,57 miliarde dolari, de la 1,38 miliarde dolari inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut. Motivul principal pentru aceasta crestere a fost devalorizarea monedei americane, au declarat reprezentantii Wrigley. Un dolar american slab in comparatie cu alte monede straine a crescut valoarea exporturilor companiei.

Mars, producatoarea bomboanelor M&M, este pe cale sa cumpere Wrigley pentru 23 miliarde dolari. Tranzactia, care a fost anuntata in luna aprilie este posibil sa fie incheita la inceputul acestei toamne. In urma achizitiei se va crea cea mai mare companie mondiala de dulciuri.

Wrigley a intampinat presiuni din partea producatorului britanic Cadbury Schweppes Plc, care comercializeaza marci precum Dentyne si Trident.

Compania Wrigley Romania detine brandurile Orbit si Juicy Fruit.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri