"Mediul este dur, iar Procter & Gamble va resimti in 2009 efectele scumpirii energiei si a materiilor prime", a afirmat analistul William Chappell, de la banca de investitii SunTrust Robinson Humphrey. Chappell a evaluat producatorul de bunuri de consum cu un calificativ "neutru".
Procter & Gamble a mentionat ca a majorat preturile, astfel incat sa compenseze costurile mai mari de productie.
Profitul Procter & Gamble a fost de 3,02 miliarde dolari in al patrulea trimestru fiscal incheiat in 30 iunie, respectiv 92 centi/actiune, comparativ cu 2,27 miliarde dolari, sau 67 centi/actiune, in perioada echivalenta a anului trecut.
Vanzarile companiei au crescut cu 10%, pana la 21,27 miliarde dolari, peste media estimarilor analistilor, care anticipau ca vanzarile se vor cifra la 21,04 miliarde dolari.
Cresterea vanzarilor a fost sustinuta de activitatea de pe pietele emergente, de cresteri ale preturilor si de deprecierea dolarului, care urca valoarea vanzarilor in afara Statelor Unite.
Procter & Gamble este prezenta pe piata romaneasca, unde a intrat in 1992 si a deschis un birou regional. In 1995, Procter & Gamble a cumparat o fabrica la Timisoara, unde a inceput sa produca detergentul Tide in urmatorul an.
De asemenea, sediul principal al Procter & Gamble pentru regiunea Balcanilor este amplasat la Bucuresti..
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: