Puma, al doilea producator european de echipament sportiv si numarul trei mondial, a raportat un profit net de 45,6 milioane euro in al doilea trimestru, peste asteptari, sustinut de succesul liniei de accesorii, care a compensat reducerea cheltuielilor consumatorilor americani, arata Reuters, citat de NewsIn.
Profitul net afisat de Puma pentru cel de-al doilea trimestru al acestui an e in usoara crestere fata de cel de 45,2 milioane euro din perioada similara a anului trecut.

Vanzarile nete ale Puma au crescut cu 6,3%, la 576,8 milioane euro, in concordanta cu estimarile specialistilor, iar reprezentantii companiei prognozeaza o crestere a vanzarilor de cel mult 10% pentru anul 2008, in ciuda reducerii consumului.

"Sunt increzator in capacitatea companiei de a inregistra crestere economica in acest an, chiar si in contextul unui mediu economic dificil", a declarat directorul executiv, Jochen Zeitz.

Vanzarile in Statele Unite au scazut cu 0,9% in al doilea trimestru, iar comenzile de pe piata americana, de la sfarsitul lui iunie, s-au redus cu 14,8% fata de perioada similara a anului trecut.

Compania rivala Adidas, numarul doi mondial in productia de echipament sportiv, si-a revizuit, marti, in crestere obiectivele financiare pentru acest an, datorita sporirii profitului in al doilea trimestru pe seama campionatului de fotbal Euro 2008.

Titlurile Puma s-au apreciat cu 1,2% la inceputul sedintei de tranzactionare. In decursul anului, actiunile companiei au pierdut 20%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri