Festivalul de la Sziget a adus un profit de peste 400.000 euro in acest an

Festivalul de la Sziget, unul dintre cele mai importante evenimente muzicale europene, care s-a desfasurat in Ungaria pe o perioada de cinci zile, a adus in acest an un profit de peste 100 milioane forinti (417.885 euro), conform calculelor preliminare ale firmei de publicitate econet.hu.

In acest an, capacitatea festivalului a fost suplimentata cu 5.000 locuri, Sziget fiind vizitat de 385.000 oameni, fata de 371.000 pesoane in anul precedent, mai arata datele mentionate, citate de portalul financiar ungar Portfolio.hu.

Concertul trupei americane REM a avut cel mai mare succes, atragand 70.000 fani, duminica, pe insula de pe Dunare din Budapesta. Kaiser Chiefs si Jamiroquai (Marea Britanie) au atras 68.000 oameni, veniti sa ii asculte si pe Transglobal Underground feat. Natacha Atlas.

Calcule preliminare indica faptul ca Sziget Kft, compania organizatoare, a raportat un profit de aproximativ 350 milioane forinti (1,46 milioane euro) din evenimentele acestui an: Children's Island, Volt Festival sau Balaton Sound.

Sziget Kft estimeaza pentru 2008 un profit inainte de plata impozitelor, dobanzilor, taxelor, deprecierii si amortizarii (EBITDA) de 200-250 milioane forinti, care, dupa rezultatele de pana acum, par usor de indeplinit.

In aceste conditii, compania ungara va putea atinge sau chiar depasi clauza contractuala de 200 milioane forinti stabilita pe cinci ani, in contractul de preluare semnat cu compania EMG in noiembrie 2007.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri