Spre deosebire de Romania care de la 1 ianuarie 2006 va mari TVA-ul, vecinii nostri unguri pregatesc populatia pentru a vedea beneficiile propunerii privind reducerea incepand cu anul viitor a taxei pe valoare adaugata de la 25 la 20%.

Guvernul maghiar a propus introducerea, anticipativa, a afisarii pretului bunurilor de consum atat cu TVA-ul actual, cat si cu cel valabil incepand de anul viitor. Propunerea este o incercare de a arata consumatoriilor care sunt beneficiile de pe urma acestei masuri, a declarat, miercuri, un membru al partidului de guvernamant din Ungaria, MSZP, informeaza MTI.

Istvan Jozsa, membru al MSZP, a anuntat ca saptamana aceasta guvernul de la Budapesta a demarat o campanie publica cu o durata de sase saptamani pentru a consulta populatia cu privire la oportunitatea reducerii TVA-ului de la 25 la 20 de procente incepand cu data de 1 ianuarie 2005. Potrivit politicianului ungar, reducerea TVA-ului va avea o influenta semnificativa asupra stabilitatii preturilor si, in plus, va contribui la cresterea vanzarilor. In schimb, Laszlo Dobo, membru al principalului partid de opozitie, Fidesz, a declarat ca Executivul ar fi trebuit sa se gandeasca sa impuna afisarea impreuna a vechilor si noilor preturi in momentul majorarii TVA-ului la electricitate, gaz, medicamente si alimente. De asemenea, Laszlo Dobo a dat dreptate organizatiilor profesionale care sustin ca utilizarea simulata a ambelor cote de TVA este o masura administrativa care va majora costurile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri