Dupa entuziasmul general declansat de planul companiei Adidas de a prelua firma rivala americana Reebok, investitorii incep sa evalueze dificultatile de a transforma intr-un succes fuziunea in valoare de 3,8 miliarde de dolari, transmite Mediafax. In timp ce directorul executiv al Adidas, Herbert Hainer, a pornit o campanie de promovare a fuziunii in randul investitorilor, impreuna cu conducerea Reebok, actiunile companiei germane au pierdut cea mai mare parte a castigului, de 8 la suta, inregistrat imediat dupa anuntarea tranzactiei. Investitorii, analistii si reprezentantii firmelor de retail incep sa se intrebe daca Adidas, a doua mare firma de articole sportive din lume dupa Nike, nu s-a extins prea mult, in special inaintea Cupei Mondiale organizate anul viitor in Germania. Mai mult, diferentele culturale transatlantice ar putea complica integrarea companiilor, asa cum s-a intamplat in cazul fuziunii din 1998 care a condus la crearea grupului DaimlerChrysler. "Preluarea unei companii americane de catre una germana nu este ca o luna de miere", a spus managerul de fonduri Harald Sporleder.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri