Compania Cadbury a hotarat sa renunte la divizia sa de bauturi din Australia, Schweppes Beverages, in favoarea producatorului de bere japonez Asahi sau a Coca-Cola, urmand sa primeasca in schimbul ei 550 de milioane de lire sterline, au anuntat reprezentantii companiei.
Viitorul proprietar nu este stabilit deocamdata, iar asta pentru ca, in ciuda ofertei de cumparare facuta de Asahi, Coca-Cola are drept de preemptiune si poate veni cu o oferta egala sau mai buna pana in luna martie. In caz contrar, Cadbury va definitiva tranzactia cu producatorul japonez pana in mai 2009.

"Vanzarea cu succes a Schweppes Australia este in linia deciziei Cadbury de a renunta la productia de bauturi. Compania se va concentra doar pe dezvoltarea portofoliului de ciocolata, guma si bomboane", a declarat directorul executiv al companiei britanice, Todd Stitzer.

In prima jumatate din 2008, Cadbury a renuntat si la divizia sa de bauturi din America de Nord, care s-a transformat in Dr Pepper Snapple Group si are acum in portofoliu bauturile Dr. Pepper si Snapple, cunoscute mai ales americanilor.

Cadbury plc, compania britanica infiintata acum mai bine de 150 de ani, este unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din lume, cu un portofoliu care include numeroase marci de ciocolata, guma si bomboane. Compania are si cel mai mare sistem de distributie dintre toti producatorii mondiali de dulciuri. Printre marcile detinute se numara Cadbury, Hollywood, Bubbaloo, Stimorol si Halls.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri