Unilever a anuntat o crestere cu 58%, la 1,14 miliarde euro (1,46 miliarde dolari) a profitului net din al patrulea trimestru, adaugand ca nu poate estima asupra rezultatelor financiare din urmatorii doi ani, in contextul incetinirii economiei mondiale.

Analistii chestionati de Bloomberg estimasera un profit net de 876 milioane euro. Vanzarile celui de-al doilea producator mondial de bunuri de consum au crescut cu 4%, la 10,5 miliarde euro, scrie NewsIn.

In aceeasi perioada a anului trecut, compania inregistrase un profit net de 721 milioane euro. "Unilever trebuie sa reduca costurile si sa investeasca in noi produse pentru a competitiona cu marcile private din Europa", a declarat un analist.

Producatorul ceaiului Lipton si inghetatei Magnum a crescut pretul margarinei si sapunurilor in statele din Asia si Africa, in contextul in care consumatorii europeni cauta alternative mai ieftine ale produselor de marca.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri