Eni va semna un acord cu Gazprom pentru vanzarea detinerii minoritare a grupului italian in Gazprom Neft, a spus sefa camerei italiene de afaceri, Emma Marcegaglia, afacerea fiind estimata la peste 4 miliarde dolari.
Emma Marcegaglia, sefa camerei italiene de afaceri Confindustria, a spus ca va exista un acord in sectorul energetic, intre Eni si Gazprom, care se va referi la cumpararea detinerii grupului italian in Gazprom Neft, informeaza NewsIn.

Gazprom are o optiune de cumparare pentru detinerea de 20% a Eni in Gazprom Neft. Aceasta expira in aprilie. In 25 martie, surse din industrie au declarat ca Gazprom aduna fonduri pentru cumpararea participatiei.

Ministrul italian al industriei, Claudio Scajola, a spus ca reprezentantii Eni si cei ai Gazprom se vor intalni marti la Moscova. Oficialii celor doua companii au refuzat sa comenteze.

Scajola a vorbit si despre posibilitatea de a mari capacitatea South Stream. “Acest lucru este legat de disponibilitatea Gazprom de a mari livrarile”, a spus ministrul.

Gazoductul South Stream, conceput de Gazprom in replica la Nabucco, va trece pe sub Marea Neagra, legand Rusia de Bulgaria, unde se va desparti intr-un tronson nord-vest spre Serbia, Ungaria si Austria si intr-unul spre sud, spre Grecia si Italia.

In februarie, Gazprom a anuntat ca ia in considerare un plan pentru marirea capacitatii South Stream cu 50%, la 47 miliarde metri cubi de gaze naturale, fata de 31 miliarde gaze naturale, cum fusese anuntat initial.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri