Profitul net al grupului General Electric Co. (GE) a scazut cu 35% in primul trimestru, cu mai putin decat estimau analistii, in contextul in care criza creditelor si recesiunea au afectat diviziile NBC Universal, de asigurari de sanatate, si financiare ale companiei.
Profitul din operatiunile continue a scazut la 2,83 miliarde dolari, sau 26 centi/actiune, de la 4,35 miliarde dolari, sau 43 centi/actiune in aceeasi perioada a anului anterior, arata un comunicat GE. Analistii estimau, in medie, un profit de 21 centi/actiune, potrivit Bloomberg, citat de NewsIn.

Veniturile au scazut cu 9%, la 38,4 miliarde dolari, iar GE Capital a afisat un profit mai redus, dupa ce recesiunea a afectat afacerile cu carduri de credit si valori imobiliare. Titlurile GE s-au depreciat pe parcursul trimestrului pana la cel mai mic nivel din 1991, investitorii fiind ingrijorati ca divizia financiara va duce la scaderea profiturilor diviziilor industriale.

"Pe fondul slabirii economiei, avem o performanta buna si comenzile raman puternice", a declarat directorul executiv, Jeffrey Immelt.

Immelt si consiliul GE au redus in februarie dividendele pentru prima oara din 1938, pentru a economisi fonduri, in incercarea de a face fata celei mai dificile recesiuni americane din ultimele decenii.

Compania a pierdut circa 67% din valoarea de piata intr-un an, dupa ce Immelt a surprins investitorii in primul trimestru din 2008, cu un declin al profitului si perspective mai scazute.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri