Europa si Statele Unite ale Americii (SUA) stau mult mai prost decat India si Brazilia cand vine vorba de capacitatea managerilor de a-si motiva angajatii.
Potrivit unui studiu realizat de firma de recrutare si de outsourcing Kenexa, gradul de implicare in timpul serviciului al angajatilor din India si Brazilia este cel mai mare din lume. Salariatii din SUA ocupa locul al treilea in topul realizat de Kenexa, in vreme ce angajatii din Marea Britanie si China pe locul al doisprezecelea.

Reprezentantii companiei de recrutare considera ca pentru ca angajatorii ar trebui sa urmeze patru pasi pentru a reusi sa-si motiveze angajatii. Primul lucru pe care ar trebui sa-l faca un manager care vrea sa aiba un angajat implicat si motivat la locul de munca este sa se asigure ca salariatul are incredere in organizatie si in conducerea acesteia. Atunci cand cei din conducerea companiei aleg sa transmita un mesaj angajatilor, ar trebui sa tina cont si de limbajul non verbal al trupului.

Pasul al doilea ar fi ca managerul sa fie in stare sa recunoasca si sa recompenseze lucrurile bune pe care le angajatul. In al treilea rand, angajatii sunt dispusi sa se implice mai mult la serviciu daca locul de munca este unul competitiv si antrenant, precum si daca exista oportunitati de dezvoltare profesionala.

“Oamenii vor sa se simta entuziasmati de ceea ce fac si de aceea mediul de lucru trebuie sa fie plin de provocari”, spune Jack Wiley, executive director al Kenexa.

Nu in ultimul rand, pentru angajatii trebuie sa simta ca fac parte dintr-o organizatie responsabila si preocupata, pentru ca altfel nu sunt dispusi sa dea totul pentru angajator.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri