Procter & Gamble Co (P&G), cel mai mare fabricant de produse de uz casnic, a anuntat ca profitul trimestrial a inregistrat prima scadere din ultimii sapte ani, in contextul in care dolarul s-a apreciat si consumatorii au trecut la produse mai ieftine.
Profitul net a scazut cu 3,6%, in al treilea trimestru, ce s-a incheiat pe 31 martie, la 2,61 miliarde dolari, comparativ cu un profit net de 2,71 miliarde dolari in aceeasi perioada a anului trecut, relateaza Bloomberg, potrivit NewsIn.

Vanzarile au scazut cu 8%, la 18,4 miliarde dolari, a anuntat compania intr-un comunicat distribuit de PR Newswire. Recesiunea mondiala a determinat consumatorii sa cumpere produse mai putin costisitoare, precum detergentul Gain in loc de Tide si samponul mai ieftin Herbal Essences in loc de Pantene.

Produsul intern brut (PIB) al Statelor Unite a scazut cu 6,1% in primul trimestru, marcand cea mai slaba evolutie din ultimii 50 de ani, arata datele oficiale.

Analistii estimau, in medie, intr-un sondaj Bloomberg, ca P&G va avea castiguri de 81 centi/actiune si vanzari de 18,9 miliarde dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri