Smithfield Foods Inc a raportat marti pierderi de 190,3 milioane dolari, sau 1,35 dolari/actiune, pentru anul fiscal 2008-2009, pentru prima data din 1975, din cauza recesiunii care a afectat profiturile din vanzarea carnii de porc, relateaza Reuters.
De asemenea, compania al carei sediu central se afla in statul american Virginia a afisat pierderi de 78,8 milioane dolari, sau 55 centi/actiune, in al patrulea trimestru incheiat pe 3 mai, potrivit NewsIn.

In aceeasi perioada a anului trecut, grupul inregistrase un profit de 2,4 milioane dolari, sau 2 centi/actiune.

Totodata, virusul A H1N1, care a afectat mai multe state din toata lumea, nu a influentat performantele financiare in ultimul trimestru, ci doar vanzarile din mai.

Impactul febrei porcine asupra vanzarilor pe piata interna se tempereaza, dar exporturile continua sa fie restrictionate, mai ales cele catre China.

Smithfield este prezenta pe piata romaneasca din martie 2004, cand a achizitionat fostul combinat Comtim din Timisoara.

Smithfield Ferme face parte din Smithfield Foods, o companie americana cu sediul in Smithfield, Virginia, si se ocupa cu cresterea porcilor destinati sacrificarii.

Smithfield Foods mai detine in Romania si Smithfield Procesare, care produce si comercializa produse din carne de porc de inalta calitate pentru piata interna si pentru export.

Compania are peste 51.000 de angajati in SUA si in intreaga lume, inclusiv China, Franta, Mexic, Polonia, Romania, Spania si Regatul Unit.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri