Constructorul auto General Motors (GM) a anuntat ca vanzarile din primul semestru din 2009 au crescut pe piata din China cu 38%, la 814.442 autovehicule, fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul planurilor de stimuli financiari implementati de guvernul chinez, relateaza Reuters.
Potrivit unui comunicat al producatorului american, nivelul vanzarilor din perioada ianuarie-iunie reprezinta un record pentru o performanta pe sase luni, informeaza NewsIn.

GM nu a oferit inca date privind vanzarile din iunie, dupa ce raportase o crestere a acestora cu 75% in mai si cu 50% in aprilie.

"Piata auto din China continua sa depaseasca majoritatea asteptarilor", a declarat Kevin Wale, presedintele operatiunilor GM din China.

Producatorul auto cu sediul central la Detroit, afectat sever de criza globala, a inaintat pe 1 iunie cerere Curtii de Justitie americane pentru intrarea in faliment.

Totusi, GM a raportat anul acesta vanzari puternice in China, cea de-a doua piata de desfacere, in contextul in care guvernul de la Beijing a oferit reduceri de taxe si subventii pentru sustinerea industriei auto si a economiei, in general.

Fondata in 1908, GM a ajuns sa domine industria auto din Statele Unite, dar si la nivel mondial, sub condicerea directorului executiv Alfred Sloan, a carei promisiune a fost ca GM "va furniza o masina pentru orice buzunar si orice scop".

Pana la mijlocul anilor '50, culmea succesului GM, compania avea aproximativ 514.000 de angajati, producea aproximativ 50% din masinile noi de pe piata americana, iar vanzarile erau de doua ori mai mari decat cele ale Standard Oil, cea de-a doua corporatie din lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri