Compania aeriana Lufthansa a decis sa-si despagubeasca pasagerii catre 36 de destinatii turistice care au parte de o vreme ploioasa in timpul vacantei, adica atunci cand precipitatiile depasesc 5 milimetri pe metru patrat.
"In cazul in care precipitatiile strica visul unui sejur insorit, Lufthansa vrea sa insenineze atmosfera, prin acordarea a 20 euro de persoana pentru fiecare zi”, au declarat reprezentantii companiei.

Vor fi rambursate numai zece zile ploioase, echivalent cu 200 euro pe bilet.

Aceasta "garantie de timp frumos" va fi valabila gratuit pentru zborurile din perioada 1 septembrie - 31 octombrie, cu intoarcerea pe 8 noiembrie, cel tarziu, catre mai multe destinatii din sudul Europei (Madrid, Barcelona, Lisabona, Roma, Venetia, Bastia, Bilbao, Faro, Florenta), catre Marsilia si Nisa, in Franta, precum si catre mai multe orase din America de Nord, Africa si Emiratele Arabe Unite.

Garantia este valabila numai pentru biletele rezervate pana la 18 august.

Aceasta oferta face parte din eforturile facute de compania aeriana pentru a stopa declinul numarului de pasageri. Numarul pasagerilor transportati de Lufthansa AG a scazut cu 6,1% in prima jumatate a anului 2009, ca efect al crizei economice mondiale. In perioada ianuarie-iunie, Lufthansa a transportat un numar de 26,7 milioane de pasageri, fata de 28,4 milioane de pasageri cu un an inainte.

Ca urmare a acestei scaderi, compania germana a lansat programul “Climb 2011”, care prevede reducerea cu 1 miliard de euro a costurilor anuale, dar si reducerea cu 20% a personalului administrativ.

Lufthansa este o companie aeriana cu centre de operare pe aeroporturile din Frankfurt si Munchen si cu o baza la aeroportul din Dusseldorf.

Germanii mai controleaza si companiile Swiss, Air Dolomiti, Eurowings si operatorul low-cost Germanwings.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri