Cel mai mare grup hotelier din lume, InterContinental Hotels, a raportat un rezultat semestrial peste asteptari, profitul scazand cu doar 38%, compania intentionand sa reduca si mai drastic cheltuielile, relateaza Reuters.
InterContinental, care administreaza peste 630.000 de camere in 4.300 de hoteluri pe plan mondial, a raportat un profit operational ajustat de 179 milioane dolari in primul semestru din 2009, dividendul pe sase luni fiind mentinut la 12,2 centi pe actiune.

Grupul a majorat tinta de economii pentru acest an de la 70 la 80 milioane dolari.

Venitul pe camera, un indicator foarte important in industria hoteliera, a scazut cu 16,2% in primul semestru, scaderea pentru al doilea trimestru fiind de 18,6%, chiar daca grupul a precizat ca marcile sale au avut o performanta peste media industriei in toate regiunile analizate.

Grupul britanic, ce administreaza marcile InterContinental, Crowne Plaza si Holiday Inn, a declarat ca nivelul rezervarilor nu indica o deteriorare suplimentara a cererii.

"Activitatea a fost slaba in prima jumatate a anului si ne asteptam ca si restul lui 2009 sa fie dificil", a declarat directorul executiv al grupului, Andrew Cosslett.

Grupul, ce administreaza si marcile Staybridge Suites si Hotel Indigo, a declarat ca va adauga 400 noi hoteluri la portofoliul propriu in 2009, in anul curent urmand a fi completata si relansarea marcii Holiday Inn, cu cele 1,40 hoteluri ale sale, costul operatiunii ridicandu-se la un miliard de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri